חברת ניקיון בנשר – אמינה, רצינית ואיכותית

חברת ניקיון בנשר – אמינה, רצינית ואיכותית

חברת ניקיון בנשר אמינה, רצינית ואיכותית

נשר השוכנת ממערב לחיפה מהווה בית ללא מעט משרדים, בתי עסק ומוסדות העוסקים במגוון תחומי פעילות. במקומות אלו קיימת לא פעם בעיית ניקיון המחייבת פתרון מקצועי, לעיתים לאחר ניסיונות לפתור אותה באופן עצמאי. חברת ענק הניקיון מעניקה שירותי ניקיון ללקוחות עסקיים ומוסדיים, וכן ללקוחות פרטיים הנדרשים לפתרונות איכותיים ואמינים בתחומי הניקיונות ואחזקת המבנים.

שירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר

אם אתם מחפשים חברת ניקיון בנשר אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולעבוד עם חברה הדוגלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום. שירותינו מתפרשים על כל אזור חיפה, קריות והצפון, ומסופקים למגוון רחב של עסקים ומוסדות, בהם בתי ספר, מוסכים, מבני תעשייה, בתי מלאכה, מרכזי ספורט, עיריות ועוד. את השירות אנו מתאימים באופן אישי וייחודי לכל לקוח בהתאם לצרכיו ודרישותיו, לרבות התאמה של החומרים ההולמים לביצוע העבודות, שעות עבודה גמישות שאינן מפריעות להתנהלות המוסד או בית העסק, וביצוע עבודות מיוחדות במידת הצורך. כך למשל, אנו מבצעים ניקוי רצפות, הברקה קריסטלית ופוליש לפי בקשת הלקוח, מספקים שירותי אחזקה וניהול של מבנים, ועוד. בנוסף לכך, לקוחותינו יכולים לבחור בין קבלת שירותי ניקיון על בסיס יומי או שבועי, כאשר אחת לחודש אנו מבצעים גם ניקוי מיוחד של ארונות, מנורות, מקררים וחלונות בהתאם לצורך.

איכות היא שם המשחק

אם אתם קוראים את השורות האלה בוודאי ברורה לכם חשיבותה של חזות אסתטית ונאה של המקום, ושמירה על רמת היגיינה גבוהה המונעת תחלואה ותחושה בלתי נעימה של השוהים. בדיוק מסיבה זו אנו עושים שימוש בחומרים איכותיים ותקניים המביאים לתוצאות מצוינות וריחניות, מבלי לפגום בכלל בפריטים המנוקים או להוות סכנה לבריאות אנשים הנמצאים במקום. כמו כן, אנו דואגים שהעבודות יבוצעו על הצד הטוב, הנקי והיעיל ביותר, מבלי לעגל פינות ותחת פיקוח הדוק של הנהלת החברה, שבראשה עומד מר אלי איתן שמאחוריו יותר משני עשורים של פעילות בתחום. מעבר לכך, אנו מקנים חשיבות רבה להיותם של עובדי החברה קבועים, אמינים ומרוצים מהתנאים המסופקים להם, ולכך שיקבלו תמורה הולמת והוגנת עבור עבודתם כפי שמורה החוק. יש לציין כי ברשותנו רישיון עבודה מטעם משרד התמ"ת, וכן המלצות מלקוחות רבים שכבר נהנו משירותינו ויודעים להעריך איכות כשהם רואים אותה.

מלבד האמור לעיל, חברתנו מתמחה גם בשירותי ניקיונות יסודיים לאחר שיפוץ ובנייה עבור בנייני משרדים ומבנים ציבוריים מכל הסוגים. למידע נוסף על פעילותנו ולהזמנת השירות התקשרו כעת אל ענק הניקיון בטלפונים: 04-8451993 או 050-9905599.

אולי יעניין אותך גם: