איזה מנקה למשרד כדאי לבחור?

איזה מנקה למשרד כדאי לבחור?

איזה מנקה למשרד כדאי לבחור?

אם יש לכם משרד אתם בוודאי מודעים לחשיבות הניקיון השוטף שלו, הן מבחינת הלקוחות והן מבחינת העובדים במקום. מדובר בסוגיה המצריכה מענה מקצועי, אחראי ואמין של מנקה משרדים והשאלה היא מהי האופציה הטובה ביותר. התשובה לכך אינה חד משמעית ומשתנה ממשרד למשרד בהתאם לצרכיו ודרישותיו.

האם לנקות באופן עצמאי?

יש לא מעט משרדים שמנסים לפתור תחילה את סוגיית הניקיון באופן עצמאי, על ידי תורנויות וסבבים בין העובדים. ואולם, עד מהרה מבינים שרמת הניקיון האופטימאלית משתנה מאדם לאדם, ומה שנקי ומסודר מבחינת האחד אינו מספיק היגייני מבחינת האחר. בנוסף, מדובר במטלה המצטרפת למשימות רבות אחרות של העובדים, שאינם נהנים או שמחים ליטול על עצמם את מלאכת הניקיון. מעבר לכך, מדובר בזמן עבודה יקר ערך של עובד מקצועי ומיומן, שבסופו של דבר עשוי להסתכם בבזבוז מיותר של כספים.

האם לקחת מנקה עצמאי למשרד?

עוד פתרון לסוגיה זו הוא לקחת מנקה למשרד שעובד באופן עצמאי ועובר לאורך השבוע בין כמה בתי עסק באזור. לעיתים הפתרון מחזיק מעמד לאורך זמן אך יש לו גם מספר חסרונות. כך לדוגמא, כאשר מנקה משרדים חולה הוא עלול לפספס כמה ימי עבודה, דבר היוצר דאגות בקרב ההנהלה והעובדים במשרד, מוביל לפגיעה ברמת ההיגיינה, ומצריך התגייסות פתאומית כדי למלא את החסר. בנוסף, עובד בודד יהיה מוגבל מאוד בזמינות ובהיקף השירותים, ובהחלט עלול להיווצר מצב שבו הוא אינו מגיע בזמן, אינו משלים את העבודה, או עושה אותה במהירות גדולה כדי להגיע אל המקום הבא. מעבר לכך, ברור שעובד בודד אינו יכול לספק שירותים ייחודיים למשרד, כדוגמת פוליש או הברקה קריסטלית.

האם לבחור בחברת ניקיון מקצועית?

בשורה התחתונה, הרוב הגדול והמכריע של משרדים בישראל עובדים עם חברה שניקיון משרדים הוא תחום התמחותה, כדוגמת "ענק הניקיון". מדובר בחברה המעסיקה מספר עובדים בהתאם לצרכים השוטפים והנקודתיים של לקוחותיה, דבר המבטיח שלא יהיו חיסורים, ביטולים או הפתעות של הרגע האחרון. בנוסף, חברה שכזו הפועלת ברישיון של משרד התמ"ת תמיד תשתמש בחומרים תקניים ואיכותיים שאינם פוגעים בבריאות העובדים והמבקרים במשרד. במרבית המקרים היא גם תוכל לתת הצעת מחיר טובה יותר משל מנקה עצמאי ובודד, ואם מסכמים את העלויות לאורך תקופה ארוכה – שירותיה גם משתלמים יותר מאשר ניקיון המשרד על ידי עובדי העסק. כל זאת, עוד לפני שהזכרנו את הקופונים וההטבות שמהם נהנים לקוחותינו.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת מידע מקצועי ולהזמנת שירותינו, התקשרו אל ענק הניקיון בטלפונים 04-8451993 או 050-9905599.

אולי יעניין אותך גם: