ניקיון בתי ספר

ניקיון בית ספר הינה מלאכה קריטית ואינטגרלית ומהווה חלק בלתי נפרד מן סביבת הלימודים של התלמידים והמורים. דרך ניקיון בתי ספר אנו מספקים לתלמידים ולמורים מקום נוח ופורה ללמוד וללמד בו ובכך מעלים את הפרודוקטיביות שלהם אלפי מונים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות ניקיון בתי ספר – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של ענק הניקיון פה לעשות לכם סדר.

ניקיון בתי ספר

במה שונה ניקיון בית ספר מניקיון רגיל?

אנו למדים כי ניקיון בית ספר שונה מניקיון רגיל ולכן קיים הצורך בעבודה עם בעל מקצוע ו/או חברה המתמחה בתחום אשר תדע לתת לנו מעטפת מלאה בנושא הניקיון. בית ספר לרוב יהיה מקום בעל תנועה רחבה, תלמידים נעים משיעור לשיעור, הפסקות פעילות, כיתות מלאות בעשייה ולימודים – שילוב של כל אלו גורמים להיקפי ניקיון גדולים במיוחד.

לרוב בבתי ספר אין איזור מוגדר בו התלמידים צריכים לשבת בזמן ההפסקות השונות ו/או באתנחתות בין שיעור לשיעור. בעקבות כך יוצא מצב בו אנו רואים מגוון רחב של מקומות רנדומליים ואסטרטגיים בבית ספר אשר מותירים אחריהם לכלוך, אבק, כתמים של קפה ושאר מוצרי מתיקה.

כמו כן אנו למדים כי בית ספר לרוב יהיה חלל גדול בהיקפו הן מבחינת החצר וסביבת המבנה והן מבחינת המבנה עצמו ויורכב מעשרות ואף מאות חדרים לצד משרדים שונים. לכן במקרה כזה אנו נרצה לעבוד יחד עם תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת שתתן לנו מעטפת מלאה בכל הקשור לניקיון של בית הספר.

מה הם השירותים הניתנים במסגרת ניקיון בתי ספר?

כאשר אנחנו מדברים על ״ניקיון בתי ספר״ אנו מדברים על כותרת כללית הטומנת בחובה לא מעט פעולות אשר מטרתן להבטיח את מלאכת ניקיון בית הספר. עובדי הניקיון הינם בעלי מקצוע מן המעלה הראשונה ומבצעים את עבודתם ביסודיות ובמקצועיות. בין השירותים הניתנים במסגרת ניקיון בתי ספר אנו רואים:

  • שטיפה יסודית ומקצועית של כיתות הלימוד
  • ניקיון ושטיפה יסודית של המסדרונות, המשרדים וחדרי המורים – לפני, במהלך ולאחר שעות הלימוד
  • ניקיון חדרי השירותים ואחזקתם בצורה מקצועית וללא לאות
  • ניקיון כלל החללים הנמצאים תחת שטח בית הספר – גם אלו ״הסמוים״ מן העין.
  • ריקון פקחים והחלפת שקיות בתוך הבניינים ומחוצה להם
  • ניקיון חלונות

אלו הם רק חלק מן השירותים הניתנים במסגרת ניקיון בית ספר, השירותים ניתנים בהתאמה אישית לצרכי בית הספר ולחלל המבוקש.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בניקיון בתי ספר

מחיפוש קטן במנועי חיפוש אנו נחשפים אל עשרות ואף מאות חברות המציגות את עצמן כמתמחות בעולמות הניקיון ככלל וניקיון בתי ספר בפרט. אנו נרצה לבדוק שאנחנו עובדים אל מול חברה המתמחה בניקיון בתי ספר – חברה זו תדע לאפיין את הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ולתת לנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. יחד עם זאת ישנם מספר דברים אותם אנו נרצה לבדוק כאשר אנחנו מחפשים חברה לשם המלאכה:

  • ניסיון לצד ותק – אנו נרצה לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים הינה חברה בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות הניקיון – כך נדע שחברה זו תוכל לגשת אל מלאכת הניקיון בצורה נכונה תוך כדי שימוש בחומרי הגלם המובילים ביותר.
  • מוניטין – אין מן הנמנע שחברה שצברה לעצמה ניסיון לצד ותק בעולמות הניקיון צברה לעצמה גם מוניטין. אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר צברה מוניטין חיובי בתחומה.
  • התמחות בניקיון בתי ספר – כפי שכבר הצלחתם להבין ניקיון בתי ספר איננה מלאכה קלה ודורשת מיומנות ומקצועיות ייחודית. לכן אנו נרצה לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים מספקת מענה גם לבתי ספר ונתנה ואף נותנת מענה לבתי ספר כיום – חברה זו מבינה את המורכבות בניקיון בתי ספר ומעמידה צוותים מקצועיים המתמחים בניקיון בתי ספר.
  • חוג לקוחות – אנו נרצה לבדוק את חוג הלקוחות של החברה איתה אנו עובדים ולראות שהחברה עובדת עם בתי ספר נוספים ברחבי הארץ. כמו כן נוכל לבקש לדבר עם אחד מן חוג הלקוחות (בתי הספר) שעובדים עם החברה וכך נוכל לקבל אינדיקציה ודעה אובייקטיבית בכל הקשור לאינטראקציה עם החברה – שירותיות, זמינות ואיכות הניקיון.

אמרתם ניקיון בתי ספר אמרתם ענק הניקיון

חברת ענק הניקיון הינה חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין רב המתמחה במלאכת שירותי ניקיון ואחזקה ומספקת שירותי ניקיון ומעטפת מלאה בעולם אחזקת מבנים ללקוחות עסקיים, מוסדיים, רשויות עירוניות ובתי ספר בכל רחבי הארץ. חברתנו חורטת לדגלה הקפדה על שימוש בחומרי ניקיון איכותיים ובטיחותיים לצד שירות, זמינות ויחס אישי לאורך כל שעות העבודה. חשוב לציין כי כל העובדים העובדים בחברה הינם עובדי ניקיון מקצועיים בתחומם ואנו עובדים ללא לאות על מנת לספק עבורם תנאים הולמים ועמידה בכל חוקי העבודה כך ששום דבר אחר לא יעסיק אותם מלבד מלאכת הניקיון.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל עשרות עסקים, מוסדות ובתי ספר שכבר בחרו נכון – זה הזמן שלכם לבחור ענק הניקיון.

 

דילוג לתוכן