שיווק חומרי ניקוי למוסדות – מדוע זה משתלם לכם?

שיווק חומרי ניקוי למוסדות – מדוע זה משתלם לכם?

חברת ענק הניקיון אמונה על אספקת חומרי ניקוי למוסדות באופן שוטף. מדובר בשירות משלים של הניקיונות והפוליש שאנו מספקים על בסיס שבועי וחודשי, המעניק ללקוחותינו מספר יתרונות מהותיים. בשורות הבאות נספר לכם מדוע מדובר בבחירה כדאית ומשתלמת לכל מוסד ציבורי.

אנחנו מספקים אתם מרוויחים

ראשית, כאשר אנו מדברים על שיווק חומרי ניקוי למוסדות הכוונה היא למשל לבתי כנסת, בתי חולים, ארגונים היושבים בבנייני משרדים גדולים, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים, ועוד. מוסדות אלו ואחרים נהנים מכמה יתרונות מהותיים שנובעים מהאספקה השוטפת שלנו, וביניהם:

  • חיסכון כספי – עבודה עם חברה סיטונאית המשווקת חומרי ניקוי למוסדות מביאה לחיסכון כספי נכבד. זאת מאחר שמדובר בחברה הקונה כמויות גדולות יחסית של חומרי ניקוי ולכן נהנית מהנחות משמעותיות. עקב כך, ביכולתה להעניק מחירים מצוינים ללקוחותיה שהינם נמוכים יותר מאלו הקיימים ברשתות ובחנויות השונות המיועדות לצרכנים פרטיים.

  • חומרים תקניים ואיכותיים – בתור חברה המתמחה בשיווק ואספקת חומרי ניקוי למוסדות, למשרדים ולעסקים, אנו מכירים היטב את החומרים הטובים ביותר, את התקינה בתחום ואת היצרניות השונות. על כן, אנו פועלים באחריות ודואגים שלקוחותינו ייהנו לא רק ממחירים מצוינים, אלא מחומרים איכותיים ואפקטיביים. מעבר לכך אל שוק מוצרי הניקוי יוצאים מעת לעת מוצרים חדשים, ובמידה שהם טובים יותר מאחרים אנו מספקים אותם ללקוחותינו. כל זאת, מבלי שהלקוח יידרש להתעמק וללמוד את הנושא בעצמו.

  • חיסכון בזמן – כבר מהמשפט האחרון ניתן להבין ששיווק חומרי ניקוי למוסדות גם חוסך הרבה זמן והתעסקות. כידוע, מדובר במקומות שנדרשים לכמויות גדולות יחסית של חומרים, ההולכים ומתכלים במהירות. במצב זה, במקום ללכת לחנויות ולרשתות מספר פעמים בחודש, ובמקום להחזיק כמויות עצומות של חומרים התופסים שטח אחסון נכבד, אנחנו מספקים את כל הדרוש. כך נחסך לכם זמן יקר של עובדים על התעסקות בנושא.

  • מענה מדויק לצרכים – ענק הניקיון היא חברה האמונה על ניקיונות שוטפים באופן קבוע עבור קשת רחבה של לקוחות מכל המגזרים. אנו מכירים היטב את צרכיו של כל לקוח בין אם במקום קיימים שטיחים, ריהוט מיוחד, לכלוכים מיוחדים כמו שיירי מזון או אבק, רצפות שיש או גרניט פורצלן, וכדומה. כפועל יוצא מכך, אנו מספקים את חומרי הניקוי המתאימים ביותר לצרכיכם. בנוסף, לקוחותינו המעוניינים בכך יכולים לקבל ייעוץ מקצועי והדרכות אודות אופן השימוש הנכון והיעיל ביותר במוצרים שאנו מספקים להם.

לפרטים נוספים על אספקת חומרי ניקוי למוסדות ולביצוע הזמנות, פנו אלינו בטלפונים 04-8451993 או 050-9905599.

אולי יעניין אותך גם: