חומרי ניקוי לעסקים קונים מחברה סיטונית

חומרי ניקוי לעסקים קונים מחברה סיטונית

חברת ענק הניקיון מתמחה בשירותי ניקיון למגוון רחב של לקוחות עסקיים, מכל סדר גודל ותחום פעילות, לרבות בתי מלאכה, מפעלים, מוסכים, בנייני משרדים וכדומה. בתוך כך, חברתנו אמונה על אספקת חומרי ניקוי לעסקים הנדרשים בבתי עסק שונים, החל במסעדות ובתי קפה, דרך מאפיות ורשתות מזון, ועד לגורמים בתחום התיירות.

לא חבל על הזמן והכסף?

ישנם בעלי עסקים שעדיין לא הבינו כמה משתלם לעבוד עם חברה המספקת להם באופן שוטף חומרי ניקוי. למעשה, הם ממשיכים להתנהל כאילו היו צרכנים פרטיים בעוד שצרכיהם גבוהים בהרבה מאלו של המשפחה הממוצעת. כפועל יוצא מכך, אחת למספר ימים נשלח העובד הממונה על הנושא אל החנויות ורשתות השיווק, וחוזר עם מלאי חדש של חומרים. הבעיה היא, שהמחיר שמספקות הרשתות לצרכנים פרטיים גבוהים בהרבה ממה שמסוגלת להציע חברה המספקת חומרים לעסקים ומוסדות. מכאן, שאם טרם פניתם אל חברתנו ואתם ממשיכים להתנהל כאמור לעיל, אתם פשוט מפסידים כסף שבהחלט מצטבר לסכומים נכבדים לאורך החודשים והשנים.

ואם כבר דיברנו על כסף חייבים להזכיר את עניין הזמן. כאשר אתם שולחים עובד לחנות או לרשת מדובר בזמן עבודה יקר ערך שמתבזבז, וזאת עוד לפני שדיברנו על מצבים שבהם אתם מגלים שחומר זה או אחר אזל, וצריך לעבור בחנות רק בשבילו. אין ספק שמדובר בהתנהלות בלתי יעילה, ובניגוד אליה, עבודה עם חברה המספקת חומרי ניקוי הייתה מפנה את העובדים לעסוק בדברים שבאמת חשובים ומקדמים את העסק.

לא מוותרים על איכות

איננו יודעים מהם בדיוק הסטנדרטים ההיגייניים שעל פיהם אתם מתנהלים בחיים האישיים, אך חשוב שתדעו שכאשר לקוח או שותף עסקי מגיע אליכם הוא מצפה לרמה גבוהה של ניקיון. אין זה משנה מהו תחום עיסוקכם או מהו אופיו של המקום, כניסה לשירותים או למטבח שאינם נקיים מותירה טעם רע ורושם שלילי על העסק, שאפילו הצעה טובה ומשתלמת מצידכם תתקשה לכסות. וכמובן, דברים אלו נכונים גם לגבי העובדים כי כולנו רוצים לעבוד במקום נקי ונעים לשהייה, שגם משפיע על שביעות הרצון, התפוקה וההתגייסות למען העסק. כדי להבטיח את הנושא, פנו לחברה שמספקת חומרי ניקוי באופן שוטף ותיהנו מחומרים תקניים ואיכותיים המבצעים עבודה יעילה עם תוצאות מעולות, שתמיד יהיו זמינים ולא ייגמרו. כמו כן, כדאי לברר אם החברה מסוגלת לספק ניקיונות על בסיס שבועי או חודשי בהתאם לצורך, מה שיעזור מאוד בהשגת ניקיון משביע רצון של כל חלקי העסק.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית ולהזמנת חומרי ניקיון, פנו אלינו בטלפונים 04-8451993 או 050-9905599.

אולי יעניין אותך גם: