כל מה שחשוב לדעת על ניקיון משרדים בקריות

כל מה שחשוב לדעת על ניקיון משרדים בקריות

כל מה שחשוב לדעת על ניקיון משרדים בקריות

באזור הקריות פועלים אלפי משרדים הנדרשים לשירותי ניקיון על בסיס קבוע, שירות הניתן על ידי חברות המתמחות בנושא כמו ענק הניקיון. אין ספק כי מדובר באחד השירותי הבסיסיים והחיוניים ביותר לתפקודו של המשרד, וזאת מבחינה תברואתית ואסתטית כאחד. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על ניקיון משרדים בקריות.

חברות גדולות וקטנות

יש לא מעט חברות המציעות שירותי ניקיון משרדים בקריות, החל מקריית ביאליק, דרך אתא, מוצקין וחיים. חברות אלו נבדלות זו מזו במספר פרמטרים משמעותיים ובהם גם בהיקף פעילותן ובמספר העובדים שהן מעסיקות. לכאורה, ככל שהחברה גדולה יותר כך שירותיה ניתנים בזמינות גבוהה לכל מקום בקריות, אך בפועל הדברים אינם עובדים כך. חברות גדולות מאוד מתבססות לרוב על פריסה ארצית רחבה של עובדים ושירותים נלווים, דבר הכרוך בלא מעט לוגיסטיקה, בירוקרטיה וכוח אדם מנהלי. כתוצאה מכך, יכולתן לספק שירות זמין ומותאם ללקוח פחותה לעומת חברות מסדר גודל בינוני, המכירות היטב כל לקוח על צרכיו ודרישותיו המיוחדות.

הבדלים בהעסקת עובדים

למרבה הצער, בתחום הניקיונות עדיין קיימות חברות שאינן מספקות לעובדים תנאי שכר הולמים ומכובדים, דבר המתבטא גם באיכות העבודה המסופקת ובתחלופת העובדים. יש להבין את החשיבות הגדולה של עובד מרוצה וקבוע בתחום זה, המכיר היטב את המשרד הספציפי על הפינות הבעייתיות שדורשות התייחסות מיוחדות, ועל הבקשות של הלקוח. כמו כן, עובד קבוע שנבדק על ידי החברה והוכיח את עצמו לאורך זמן, הוא גם עובד אמין יותר, ולכך יש חשיבות גדולה כאשר מכניסים אדם למשרד שיש בו מסמכים רגישים וציוד יקר.

הבדלים בעלויות השירות

עלויות שירותי ניקיון משתנות לפי מספר פרמטרים כגון היקף ותכיפות השירות, הפריסה הארצית והאזורית של החברה, ניקיון משרדים בערב בקריות או בשעות אחרות, החומרים שבהם היא עושה שימוש, והשכר שהיא משלמת לעובדיה. כמו בתחומים רבים אחרים, גם בשירותי ניקיון לא כדאי לבחור רק דרך "החור שבגרוש". זאת מאחר שבחירה בחברה המציעה הצעה נמוכה במיוחד עלולה להתברר כטעות מבחינת איכות הניקיונות, עמידה בהתחייבויות ובלוחות זמנים, וכן באדיבות ובאמינות העובדים. כדי להימנע ממפח נפש ומסיבוכים מיותרים עדיף לבחור בחברה המציעה הצעת מחיר הוגנת שמגלמת בתוכה שירות איכותי, בלי דאגות והפתעות בלתי רצויות מצדכם.

ענק הניקיון היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום ניקיון המשרדים ואחזקת המבנים בקריות, בחיפה ובכל אזור הצפון. לפרטים נוספים על חברתנו, לקבלת הכוונה מקצועית ולהזמנת שירותי ניקיון, התקשרו אלינו בטלפונים: 04-8451993 או 050-9905599.

אולי יעניין אותך גם: