מה לבדוק מול חברה לניקיון משרדים?

מה לבדוק מול חברה לניקיון משרדים?

מה לבדוק מול חברה לניקיון משרדים?

כאשר מחפשים חברה לניקיון משרדים באינטרנט מגיעים מהר מאוד למגוון רחב של פרסומים, כאשר כל חברה מצהירה על עצמה כטובה ביותר. יחד עם זאת, הלקוח אינו מבין תמיד מה המשמעות של איכות בתחום הניקיון, ואף אינו יודע כיצד לוודא שאיכות זו אכן תסופק על ידי החברה. כדי לסייע לכם בבחירה הבאנו למענכם מספר טיפים בסיסיים:

  • המלצות – אם קיבלתם המלצות על חברה לניקיון משרדים אתם כבר על הדרך הנכונה. יחד עם זאת, חשוב לברר מספר דברים עם הממליץ לפני שאתם מתקשרים לחברה ומתחילים לדון בחוזה. שאלו את הממליץ ממה בדיוק הוא מרוצה: האם מפני שקיבל שירותי ניקיון משרדים בשעות ערב? האם בגלל שהמשרד באמת היה נקי ומצוחצח? האם מפני שעובדי החברה ידעו לשמור על התנהלות מכובדת ומקצועית? או אולי בכלל הצעת המחיר מצאה חן בעיניו? בנוסף, כדאי מאוד לברר עם הממליץ איזה זוג של שירות הוא קיבל מפני שישנו הבדל משמעותי בין שירותי ניקיון למשרדים אחרי שיפוץ ובנייה, באופן קבוע על בסיס יומי ושבועי, וכדומה.

  • אילו שירותים אתם צריכים – על מנת לייעל ולדייק את השיחה עם נציגי החברה ואת קבלת השירות, חשוב שתבינו פחות או יותר מהם שירותי הניקיון שדרושים למשרד. לדוגמא, ישנם משרדים המסתפקים בקבלת שירות על בסיס שבועי, כאשר את שאר העבודות היומיות מבצעים עובדי המשרד בעצמם. זאת לעומת משרדים שאינם מעוניינים להקצות את השעות היקרות של עובדיהם למטלות הניקיון, וחייבים לקבל שירות על בסיס יומי כדי לשמור על חזות והיגיינה ברמה גבוהה. בנוסף, כדאי לבדוק האם קיימים שירותים מיוחדים שאתם זקוקים להם בטווח הארוך, בין אם מדובר על שיפוץ מתקרב במבנה, פוליש והברקה קריסטלית, או מכל סיבה אחרת.

  • זמינות החברה – כאשר אתם מזמינים שירותים של חברה לניקיון משרדים, אתם בוודאי מצפים לקבל תמורה מלאה לכספכם בדיוק במועדים שסוכמו. לכן, בראש ובראשונה עליכם להבין באילו ימים וגם באילו שעות תבקשו לקבל את השירות, בין אם לאורך יום העבודה או בשעות הערב כשהמשרד אינו מצוי בפעילות. כעת, בדקו מול החברה האם היא באמת מסוגלת לעמוד בשעות אלו בעיר בה המשרד שוכן, בין אם מדובר בקריית ביאליק, נשר, כרמיאל, חיפה או כל עיר אחרת בארץ.

המעוניינים במידע נוסף אודות התקשרות ראשונית עם חברת ניקיון משרדים, מוזמנים לפנות אל נציגינו בטלפונים 04-8451993 או 050-9905599. נשמח לענות לכל שאלה בנושא ולספר לכם על שירותינו.

אולי יעניין אותך גם: